quinta-feira, 29 de maio de 2014

Brinde Cerveja Zdravljica s pivom

Brinde cerveja

Naquela noite, o Zé estava inspirado e, levantando o seu copo de cerveja, brindou:
 - Quero passar o resto da minha vida entre as pernas da minha mulher!
 Isto valeu-lhe o prémio de melhor brinde da noite, lá na cervejaria.
 Voltou para casa e contou à mulher:
 - Maria, hoje ganhei o prémio para o "Melhor Brinde da Noite", lá na cervejaria.
 - Parabéns! E qual foi o brinde?
 Sem coragem de contar a verdade, disse:
 - Brindei assim: - Quero passar o resto da minha vida na igreja,
 sentado ao lado da minha mulher.
 - Muito bem... isso foi realmente muito bonito!
 No dia seguinte, a Maria encontrou um dos amigos do Zé, que riu
 furtivamente e disse:
 - Sabe, D. Maria, que o Zé ganhou o prémio de melhor brinde da noite?
 E o brinde foi sobre você...
 - Sim, ele contou-me e eu fiquei surpreendida, pois ele não é muito
 dado ao assunto... desde que casámos, só esteve lá uma vez... veja que eu até tive que puxá-lo pelas orelhas para fazê-lo entrar...
 ainda por cima, adormeceu antes da "bênção final"...
 





Zdravljica s pivom

Nekega večera je Janez dobil navdih, dvignil svoj vrček piva in nazdravil:
-Preostanek svojega življenja bi rad preživel med nogami svoje žene!
Ta večer je bila to najboljša zdravljica v pivnici.
Ko se je vrnil domov, je ženi povedal:
-Marija, danes sem dobil prvo nagrado za najboljšo zdravljico v pivnici.
-Čestitam! In kakšna je bila zdravljica?
Ni imel poguma povedati po resnici in je rekel:
Nazdravil sem takole: -Preostanek svojega življenja želim preživeti v cerkvi in
sedeti ob svoji ženi.
-Zelo dobro … to je bilo res zelo lepo!
Naslednji dan je Marija srečala enega od Janezovih prijateljev, ki se je
skrivnostno smejal in rekel:
-Ga. Marija, ali veste, da je Janez dobil prvo nagrado za najboljšo zdravljico večera?
Zdravljica je bila za vas…
-Seveda, on mi je povedal in sem bila zelo presenečena, ker na to ni veliko dal…
Odkar sva se poročila, se je to zgodilo samo enkrat… morala sem ga povleči za
ušesa, da je šel noter, na koncu pa je zaspal še pred »končno molitvijo«.

Sem comentários:

Enviar um comentário